Váš košík je prázdny.

Vrátiť sa do obchodu

Ako funguje proces zmeny v s.r.o. ?

Prečítajte si viac o tom aký je postup, ak sa rozhodnete niečo vo vašej s.r.o. s nami zmeniť. Je to jednoduchšie ako si myslíte, ešte sa nám nestalo že by to s nami niekto nezvládol

1.

Objednávka zmeny, ktorú si prajete vykonať

Fungujeme ako ktorýkoľvek iný e-shop

Ak ste sa rozhodli niečo vo vašej s.r.o. zmeniť, prvým krokom aby sme pre vás k tejto zmene vypracovali dokumenty a podali ich do obchodného registra je objednávka niektorej zo zmien. Konkrétne druhy zmien môžete nájsť v menu nášho webu pod sekciou s názvom “Objednávka služieb”. Túto zmenu vložíte do košíka a v pravom hornom rohu webstránky si košík otvoríte, následne vyberiete možnosť skontrolovať a objednať a už len vyplníte vaše údaje alebo údaje spoločnosti, ktorá si potom cenu za túto službu môže “dať do nákladov.” Potom už len vyberiete, či chcete zaplatiť online kartou alebo prevodom na účet. Princíp je v podstate rovnaký ako keď si objednáte z e-shopu tovar.

Ak by ste nevedeli ktorú zo zmien vybrať alebo potrebovali s niečím poradiť neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom na webe alebo prostredníctvom emailu, každú zmenu spolu zvládneme a budeme vás navigovať krok po kroku.

2.

Zaslanie a vyplnenie formulára k zmene

Podľa typu zmeny vám zašleme formulár, kde nám vyplníte údaje, ktoré sú k jej realizácii nevyhnutné

Po tom ako odošlete objednávku niektorej zo zmien v s.r.o. vám zašleme na email, ktorý ste uviedli pri objednávke formulár, kde nám vyplníte osobné údaje spoločníka/ov a konateľa/ov vašej s.r.o. prípadne osôb, ktoré sa spoločníkom alebo konateľom majú stať. V prípade zmeny sídla zas budeme potrebovať adresu nového sídla, v prípade zmeny obchodného mena nový názov pre vašu spoločnosť. Tento formulár nám zašlete späť na náš email.

V skratke sa vždy jedná o údaje nevyhnutné k vypracovaniu dokumentov, ktoré vám k týmto zmenám zašleme na podpis, aby takúto zmenu súd do obchodného registra úspešne zapísal.

Ako spracúvame vaše osobné údaje ?

Dodržiavame všetky zásady GDPR

Vaše osobné údaje budeme potrebovať na účely vypracovania dokumentov k zápisu zmien do obchodného registra, ktorý ste si objednali od našej spoločnosti. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov. Tieto údaje sú pre podanie návrhu na zápis zmien do obchodného registra nevyhnutné a bude s nimi naložené čisto diskrétne a v súlade so všetkými zásadami spracovania osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (GDPR).

3.

Vypracovanie dokumentov k zmene/ám do 24 hodín od objednávky

Dokumenty k zmene/ám ktorú ste si objednali vám zašleme do 24 hodín

Po tom ako nám zašlete vyplnený formulár na náš email pre vás vypracujeme dokumenty nevyhnutné k realizácii vami objednaných zmien. Všetky dokumenty sú vypracované na mieru podľa vašich potrieb profesionálmi, ktorí sa touto agendou denne zaoberajú. Bez zbytočného čakania vám tieto dokumenty zašleme do 24 hodín na váš email. Vy ich už len podpíšete.

4.

Podpísanie a naskenovanie dokumentov

Byrokracie ubudlo

Dokumenty, ktoré dostanete na váš email si vytlačíte a podpíšete. Pri väčšine zmien netreba podpis ani osvedčovať. Podpis je potrebné osvedčiť len pri niektorých “dôležitejších zmenách” ako je zmena konateľa / spoločníka, o čom vás samozrejme prostredníctvom emailu informujeme (osvedčenie podpisu môže byť aj na matrike). Podpísané dokumenty nám následne pošlete naskenované emailom, prípadne odfotené mobilným telefónom (na požiadanie klienta je možné zaslať aj poštou ak takúto možnosť nemá).

V súčasnosti už v podstate k žiadnej zo zmien netreba zadovažovať súhlas správcu dane a pod. takže naozaj platí, že nemusíte nikam chodiť a s nami zmeny v s.r.o. vyriešite z pohodlia domova.

5.

Podanie dokumentov a zápis

O všetkom vás do 24 hodín priebežne informujeme

Keď od vás dostaneme vypodpisované dokumenty, my do 24 hodín pripravíme návrh na zápis do obchodného registra a odošleme ho na príslušný súd. Keď návrh odošleme informujeme vás o tom. Následne súd vykoná cca do 1 týždňa zápis zmeny (v Bratislavskom kraji to môžu byť aj 3 týždne). Táto lehota sa nedá nijak skrátiť, jediným riešením je čím skôr návrh na zmenu podať a tým skôr ho súd zapíše. Akonáhle súd vašu zmenu zapíše do obchodného registra, pošleme vám potvrdenie o vykonaní zápisu.