Rýchlo
Do 24 hodín, najrýchlejšie spomedzi konkurencie
Je to jednoduchšie ako si myslíte, ešte sa nám nestalo, že by to s nami niekto nezvládol!
1
Funguje ako ktorýkoľvek iný eshop
Ak ste sa rozhodli pre zmenu vo vašej s.r.o. stačí si ju u nás objednať. Konkrétne druhy zmien môžete nájsť v menu nášho webu pod sekciou s názvom “Objednávka služieb”. Po objednaní vypracujeme potrebné dokumenty a podáme ich do obchodného registra.
Zmenu vložíte do košíka, ktorý si následne otvoríte v pravom dolnom rohu webstránky a vyberiete možnosť skontrolovať a objednať službu. Vyplníte fakturačné údaje a zvolíte či chcete zaplatiť online kartou alebo prevodom na účet. Cenu za túto službu si potom môžete “dať do nákladov.” Princíp objednania je v podstate rovnaký, ako keď si objednáte produkt z e-shopu.
Ak by ste nevedeli, ktorú zo zmien vybrať alebo potrebovali s niečím poradiť neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom na webe alebo prostredníctvom emailu. Každú zmenu spolu zvládneme a budeme vás navigovať krok po kroku.
Podľa typu zmeny vám zašleme formulár, kde nám vyplníte údaje, ktoré sú k jej realizácii nevyhnutné
Po odoslaní objednávky vám zašleme na email (ktorý ste uviedli pri objednaní) formulár, kde vyplníte osobné údaje spoločníka/ov a konateľa/ov vašej s.r.o., prípadne osôb, ktoré sa spoločníkom alebo konateľom majú stať. V prípade zmeny sídla budeme potrebovať adresu nového sídla a v prípade zmeny obchodného mena nový názov vašej firmy. Vyplnený formulár nám zašlete späť na náš email.
Rozsah poskytnutých údajov je nevyhnutný pre vypracovanie dokumentov k zmenám, aby súd vašu zmenu do obchodného registra úspešne zapísal.
Dodržiavame všetky zásady GDPR
Vaše osobné údaje budeme potrebovať na účely vypracovania dokumentov k zápisu zmien do obchodného registra, ktoré ste si objednali od našej spoločnosti. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov. Tieto údaje sú pre podanie návrhu na zápis zmien do obchodného registra nevyhnutné a bude s nimi naložené čisto diskrétne a v súlade so všetkými zásadami spracovania osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (GDPR).
2
3-4
Dokumenty k zmene/ám, ktorú ste si objednali vám zašleme do 24 hodín
Po odoslaní vyplneného formulára na náš email pre vás vypracujeme dokumenty potrebné k realizácii vami objednaných zmien. Všetky dokumenty sú vypracované na mieru podľa vašich potrieb profesionálmi, ktorí sa touto agendou denne zaoberajú. Dokumenty pošleme bez zbytočného čakania do 24 hodín na váš email. Vy ich už len podpíšete.
Dokumenty, ktoré obdržíte na váš email si vytlačíte a podpíšete. Pri väčšine zmien netreba podpis overiť. Overenie podpisu je potrebné len pri niektorých “dôležitejších zmenách” ako je zmena konateľa / spoločníka, o čom vás samozrejme prostredníctvom emailu informujeme (podpis je možné overiť aj na matrike). Podpísané dokumenty následne pošlete naskenované emailom, prípadne odfotené mobilným telefónom (ak takúto možnosť nemáte, dokumenty je možné zaslať aj poštou).
V súčasnosti už k žiadnej zo zmien netreba prikladať súhlas správcu dane a pod. Takže naozaj platí, že nemusíte nikam chodiť a zmeny vo vašej s.r.o. s nami vyriešite z pohodlia kancelárie / domova.
O všetkom vás do 24 hodín priebežne informujeme
Po odoslaní podpísaných dokumentov pripravíme do 24 hodín návrh na zápis do obchodného registra a odošleme ho na príslušný súd. O odoslaní návrhu vás budeme informovať.
Súd zmeny zapíše približne do 1 týždňa (v Bratislavskom kraji to môžu byť 2-3 týždne). Táto lehota sa nedá žiadnym spôsobom skrátiť, jediným riešením je návrh na zmenu čo najskôr podať (o to skôr ho súd zapíše). Akonáhle súd zmenu do obchodného registra zapíše, pošleme vám o vykonaní zápisu potvrdenie.
5
Chcete pomôcť?
Vyše 2000 spokojných firiem a živnostníkov.
Pomôžeme aj Vám! Nech sa páči:
Rýchlo
Do 24 hodín, najrýchlejšie spomedzi konkurencie
V celej SR
Pre domácich aj zahraničných klientov
Profesionálne
Každý člen nášho tímu má právne vzdelanie
Pohodlne
Nemusíte nikam chodiť, všetko vybavíme za vás online
Rýchlo
Do 24 hodín, najrýchlejšie spomedzi konkurencie
V celej SR
Pre domácich aj zahraničných klientov
Profesionálne
Každý člen nášho tímu má právne vzdelanie
Pohodlne
Nemusíte nikam chodiť, všetko vybavíme za vás online
Všetci členovia nášho tímu majú právne vzdelanie, čo predstavuje záruku spoľahlivosti a odborného riešenia vašich problémov. Vzhľadom na zachovávanie individuálneho prístupu ku každému klientovi máte istotu, že vám poskytneme najlepšie a najrýchlejšie riešenie na mieru.
S nami vyriešite všetko online alebo telefonicky – z pohodlia vašej kancelárie alebo domova, bez návštev úradov, 24/7.
SROVBA S.R.O. IČO: 52 393 119