Mzdové účtovníctvo od 24€ s DPH mesačne
Garancia vrátenia peňazí!
Spracovanie miezd v spolupráci s advokátskou kanceláriou. Komunikáciu s úradmi a byrokraciu vyriešime za vás. Do 24 hodín od objednania!
Mzdové účtovníctvo od nás zahŕňa celý proces spracovania miezd a personalistiky. Dbáme na efektivitu a promptnosť, takže všetky výkazy a komunikáciu s príslušnými inštitúciami realizujeme elektronicky. Umožnite našim skúseným odborníkom, aby sa postarali o vašu mzdovú agendu. Okrem účtovníctva ponúkame aj právne služby v spolupráci s našou advokátskou kanceláriou, takže celú administratívu vybavíte na jednom mieste.
Legislatíva v oblasti miezd sa neustále mení a vyžaduje si pozorné sledovanie a aplikáciu noviniek v praxi. V spolupráci s advokátmi tieto zmeny neustále monitorujeme, aby sme vám zaručili správne a efektívne nastavenie daňovo-odvodového zaťaženia a splnenie všetkých povinností, ktoré ako zamestnávateľ máte. S nami sa tak vyhnete pokutám od inšpektorátu práce za nedodržiavanie pracovnoprávnych predpisov a povinností zamestnávateľa, ktoré siahajú až do výšky 200 000 €.
Mzdové účtovníctvo poskytujeme pre nové firmy ako aj pre firmy ktoré mzdového účtovníka majú, no túžia po zmene. Vďaka spolupráci s advokátskou kanceláriou vám vieme poradiť aj s možnosťami legálnej optimalizácie daní. Ak s našimi službami nebudete spokojní, vrátime vám peniaze.
V prípade otázok nás kontaktujte na 0905 858 858 alebo emailom na info@startsro.sk
Rýchlo do 24 hodín, najrýchlejšie spomedzi konkurencie
Odkiaľkoľvek, bez nutnosti návštevy
Profesionálne, poradíme možnosti legálnej optimalizácie daní
Prečítajte si prečo si klienti vyberajú naše služby
Spoľahlivé účtovníctvo bez starostí!
Kontaktujte nás ešte dnes a zabezpečte si spoľahlivé, rýchle a bezproblémové účtovné služby. Vyhnite sa vysokým pokutám s našimi právne vzdelanými odborníkmi. Všetko vybavíme online!
Zavolajte nám teraz alebo vyplňte náš kontaktný formulár!
Ako mám postupovať, ak mám záujem o spracovávanie miezd od vás?
Službu je potrebné objednať cez túto webovú stránku kliknutím na tlačidlo “objednať“. Následne vás do emailu (ktorý zadáte vo formulári) kontaktujeme. Emailom vám príde zmluva a splnomocnenie na zastupovanie pred daňovým úradom (sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami). Tie nám zašlete naskenované / odfotené a my do 24 hodín začneme so spracovávaním vašej mzdovej agendy.
Aká je záruka, že sme naozaj spoľahlivá firma a dodržiavame termíny?
Zárukou sú najmä naše recenzie, ktoré už viac ako 5 rokov zbierame. Rovnako aj naše poistenie až do 1 000 000 € (klik) a naša história, ktorú si môžete overiť aj na finstat.sk (klik). Vedenie účtovníctva zabezpečujeme pre viac ako 100 firiem a živnostníkov, takže sme sa stretli už naozaj “so všetkým.” Zároveň vám garantujeme vrátenie 100 % ceny tejto služby v prípade, že s vedením účtovníctva od nás nebudete spokojní. Ak sme vás stále nepresvedčili, môžete sa prísť pozrieť aj osobne do našej kancelárie v Sky Park Offices, Bottova 2A, 811 09 Bratislava (klik pre navigáciu) a radi vás privítame v najmodernejšej kancelárskej budove na Slovensku!
Ako vám odovzdám moje účtovné doklady?
Najlepší spôsob odovzdávania dokladov je prostredníctvom nášho zabezpečeného úložiska, v ktorom vám vytvoríme profil. V úložisku sa dokumenty zákonne archivujú, máte k nim neustále prístup a zároveň môžete sledovať finančný stav vašej firmy, takže všetko zvládnete z pohodlia vašej kancelárie / domova. Ak vám tento spôsob nevyhovuje, doklady môžete poslať aj prostredníctvom emailu alebo ich osobne priniesť do našej kancelárie na Bottovej 2A v Bratislave. Vzhľadom na to, že vedenie účtovníctva je v súčasnosti možné plne elektronicky, túto službu poskytujeme pre klientov z celého Slovenska aj zo zahraničia.
Čo mám robiť, ak si chcem ku vám účtovníctvo preniesť od iného účtovníka?
Postup je celkom jednoduchý. Budeme potrebovať predovšetkým účtovné doklady za minulý a súčasný rok. Napokon nám poskytnete od vášho účtovníka minuloročnú hlavnú knihu so sumami v centoch a minuloročný denník účtovných zápisov.
Potrebujem elektronický podpis?
Nie, zmluvu a splnomocnenie, ktoré vám pošleme podpíšete vlastnoručne, takže k spracovávaniu miezd s nami nepotrebujete elektronický podpis, ani žiadnu čítačku na občiansky preukaz.
Články z nášho blogu
Každý podnikateľ s miestom podnikania na Slovensku má povinnosť podať žiadosť o registráciu na platiteľa DPH, ak za dvanásť po sebe nasledujúcich mesiacov dosiahne obrat 49 790 €. Následne daňový úrad…
Rozhodnutie byť platca DPH je zásadným rozhodnutím pri podnikaní. Tak ako iné rozhodnutia aj toto má svoje výhody aj nevýhody. Zo skúseností si však dovolíme tvrdiť, že len málo podnikateľov, ktorí sa rozhodli stať platcom DPH…
Sídlo vašej firmy na prestížnej adrese je vždy výhodná investícia, ktorá sa vám veľmi ľahko vráti! V dnešnej dobe, keď je obraz a dôveryhodnosť firmy jednou z najdôležitejších vlastností, vám ponúka…