Váš košík je prázdny.

Vrátiť sa do obchodu

Ako funguje proces založenia s.r.o. ?

Prečítajte si viac o tom aký je postup, ak sa rozhodnete s nami založiť s.r.o. Je to jednoduchšie ako si myslíte, ešte sa nám nestalo že by to s nami niekto nezvládol

1.

Objednávka založenia s.r.o.

Fungujeme ako ktorýkoľvek iný e-shop

Ak ste sa rozhodli pre založenie s.r.o. prvým krokom aby sme pre vás k založeniu vypracovali dokumenty a podali ich do obchodného registra je objednávka tejto služby. Pokiaľ ste túto službu na našom webe doteraz nenašli, môžete ju nájsť v menu pod sekciou s názvom “Objednávka služieb”. Túto službu vložíte do košíka a v pravom hornom rohu webstránky si košík otvoríte, následne vyberiete možnosť skontrolovať a objednať a už len vyplníte vaše údaje a zvolíte či chcete zaplatiť za založenie s.r.o. online kartou alebo prevodom na účet. Cenu za túto službu si po založení táto s.r.o. môže “dať do nákladov” aj keď ju zaplatíte z vášho súkromného účtu. Princíp objednania je v podstate rovnaký ako keď si objednáte z e-shopu tovar.

Ak by ste potrebovali s niečím poradiť, neváhajte nás kontaktovať na telefónnom čísle uvedenom na webe alebo prostredníctvom emailu, založenie s.r.o. spolu zvládneme a budeme vás navigovať krok po kroku.

2.

Zaslanie a vyplnenie formulára k založeniu s.r.o.

Hneď ako dostaneme objednávku vám pošleme formulár kde nám vyplníte údaje, ktoré sú k založeniu nevyhnutné

Akonáhle odošlete objednávku na založenie s.r.o. zašleme vám na email, ktorý ste uviedli pri objednávke formulár, kde nám vyplníte osobné údaje spoločníka/ov a konateľa/ov vašej s.r.o. Ďalej od vás budeme potrebovať aby ste zvolili názov pre s.r.o. ktorú vám založíme a adresu jej sídla. V poslednom rade od vás budeme potrebovať aby ste si vybrali predmety činnosti, ktorými sa má vaša s.r.o. zaoberať – vo formulári však budete mať predvyplnené tie najbežnejšie, môžete si ich však upraviť na mieru podľa vašich potrieb. Tento formulár nám zašlete späť na náš email.

V skratke sa vždy jedná o údaje k vypracovaniu dokumentov, ktoré sú k založeniu s.r.o. nevyhnutné a ktoré vám zašleme na podpis, aby vašu s.r.o. súd do obchodného registra úspešne zapísal.

Ako spracúvame vaše osobné údaje ?

Dodržiavame všetky zásady GDPR

Vaše osobné údaje budeme potrebovať na účely vypracovania dokumentov k zápisu údajov do obchodného registra, ktorý ste si objednali od našej spoločnosti. Odoslaním objednávky súhlasíte s našimi obchodnými podmienkami a zásadami spracúvania osobných údajov. Tieto údaje sú pre podanie návrhu na zápis do obchodného registra nevyhnutné a bude s nimi naložené čisto diskrétne a v súlade so všetkými zásadami spracovania osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (GDPR).

3.

Vypracovanie dokumentov k založeniu s.r.o. do 24 hodín od objednávky

Dokumenty k založeniu s.r.o. vám zašleme do 24 hodín

Po tom ako nám zašlete vyplnený formulár na náš email, vypracujeme pre vás dokumenty nevyhnutné k založeniu s.r.o. Všetky dokumenty sú vypracované na mieru podľa vašich potrieb profesionálmi, ktorí sa touto agendou denne zaoberajú. Bez zbytočného čakania vám tieto dokumenty zašleme do 24 hodín na váš email. Vy ich už len podpíšete.

4.

Podpísanie a naskenovanie dokumentov

Byrokracie ubudlo

Dokumenty ktoré dostanete na váš email si vytlačíte a podpíšete. Pri väčšine dokumentov netreba podpis ani osvedčovať. Podpis je potrebné osvedčiť len na spoločenskej zmluve a podpisovom vzore konateľa o čom vás samozrejme prostredníctvom emailu informujeme (osvedčenie podpisu môže byť aj na matrike). Podpísané dokumenty nám následne pošlete naskenované emailom, prípadne odfotené mobilným telefónom (na požiadanie klienta je možné zaslať aj poštou ak takúto možnosť nemá).

V súčasnosti už v podstate netreba zadovažovať súhlas správcu dane a pod. takže naozaj platí, že nemusíte nikam chodiť a s nami založenie s.r.o. vyriešite z pohodlia domova.

5.

Podanie dokumentov a zápis

O všetkom vás do 24 hodín priebežne informujeme

Keď od vás dostaneme vypodpisované dokumenty, my do 24 hodín požiadame o vydanie osvedčenia o živnostiach (predmetoch činnosti s.r.o. ktoré vydá živnostenský úrad do 3 pracovných dní) a pripravíme návrh na zápis do obchodného registra, ktorý ihneď po vydaní osvedčenia odošleme na príslušný súd. Keď návrh odošleme informujeme vás o tom. Následne súd vykoná cca do 1 týždňa zápis vašej s.r.o. (v Bratislavskom kraji to môžu byť aj 3 týždne). Táto lehota sa nedá nijak skrátiť, jediným riešením je čím skôr návrh na zápis podať a tým skôr ho súd zapíše. Akonáhle súd vašu s.r.o. zapíše do obchodného registra, pošleme vám potvrdenie o vykonaní zápisu.