Sídlo na nesprávnej adrese vás môže ročne stáť tisícky eur
Odpovedzte si sami, v dnešnej dobe sa často stretávame s rozhodovaním o tom, či si od niekoho kúpime nejaký produkt, službu alebo či s ním nadviažeme spoluprácu. Podľa čoho sa rozhodujeme? Je štatisticky dokázané, že najväčší vplyv na naše rozhodnutie majú referencie / recenzie.[1] Najviac veríme tým, ktoré nám poskytnú naši priatelia alebo ľudia, ktorých poznáme, nasledujú recenzie cudzích ľudí napríklad na google alebo sociálnych sieťach.
Druhým najvýznamnejším faktorom môže byť prezentácia, či už tá osobná, spočívajúca v tom ako na ľudí zapôsobíte pri osobnom stretnutí alebo „digitálna“ napríklad vzhľad vášho webu, profilov na sociálnych sieťach, vzhľad vašich reklám, priestorov a pod.
Tu sa dostávame k tomu, že v prípade ak podnikáte takmer v hociktorom odvetví je dnes nevyhnutné mať svoj web alebo aspoň profil na sociálnych sieťach, podľa ktorého sa určite časť zákazníkov alebo klientov bude rozhodovať, či vám zaplatia za váš produkt alebo službu. Na každom webe / faktúre a ďalších dokladoch musíte mať uvedené sídlo vašej firmy.
Adresa sídla môže pôsobiť rôzne, napríklad Hlavná 4, obec Horná Dolná. Pri takejto adrese môžete stratiť časť klientely, pre ktorú je vaša obec príliš vzdialená a to platí aj v prípade ak predávate výlučne online. Tým prichádzame k tomu, že na Slovensku je určite najvýhodnejšie mať sídlo v niektorom z krajských miest, ale ideálne v hlavnom meste – Bratislava, v ktorom sa sústreďuje najviac kúpnej sily, kapitálu a vašich potencionálnych zákazníkov alebo klientov.
V rámci Bratislavy sú však tiež lepšie a horšie lokality. Sídlo na Panónskej ceste v Bratislave – Petržalke znie určite horšie ako sídlo v Bratislave – Starom meste. Podobne je na tom napríklad adresa virtuálneho sídla na Karpatskom námestí 10A v Bratislave – Rači a ďalšie podobné adresy v okrajových častiach Bratislavy, na ktorých sídlia tisícky firiem s často pochybnou povesťou.
Je rovnako štatisticky dokázané, že v prípade ak mal niekto zlú skúsenosť s firmou na danej adrese je až o 30 % menej pravdepodobné, že si objedná produkt alebo službu od inej (nijako neprepojenej) firmy, ktorá má sídlo na rovnakej adrese.[2]
Zároveň rovnako existujú štatistiky k tomu, že sídlo na prestížnej adrese v centre hlavného mesta (v závislosti od konkrétneho odvetvia, v ktorom podnikáte) môže zvýšiť tržby o 5 – 25 %.[3] Ak by to bolo aj len 5 %, odpovedzte si sami aká je to suma pri vašom obrate!
Naše virtuálne sídlo na prestížnej adrese Landererova 8, Bratislava – Staré mesto spĺňa všetky vyššie uvedené požiadavky. Navyše v cene služby máte neobmedzené preberanie a skenovanie pošty a prístup k exkluzívnym zasadacím priestorom. V prípade ak máte záujem neváhajte a investujte do vašej dôveryhodnosti ešte dnes! Objednajte si našu službu virtuálne sídlo Bratislava.
[1] https://capitaloneshopping.com/research/online-reviews-statistics/
[2] Jannati, S. (2020). Geographic spillover of dominant firms’ shocks. Journal of Banking & Finance, 118, 105844.
[3] https://www.theexecutivezone.in/solopreneurs-boost-credibility-with-a-virtual-office/
-
Virtuálne sídlo264,00 €
-
Založenie s.r.o.319,00 €
-
Založenie s.r.o. + virtuálne sídlo583,00 €