Váš košík je prázdny.

Vrátiť sa do obchodu

Zrušenie / pozastavenie živnosti online do 24 hodín za 17€

Zrušte alebo pozastavte si s nami vašu živnosť už do 24 hodín od odoslania objednávky.

Prečo si zrušiť živnosť cez nás ?

Dôvody prečo sa rozhodnúť pre zrušenie alebo pozastavenie živnosti s nami

Hlavným dôvodom prečo si zrušiť alebo pozastaviť živnosť s nami je časová úspora, živnosť vieme zrušiť alebo pozastaviť už do 24 hodín od odoslania objednávky. To je naozaj rýchlosť konkurujúca tomu, keby sa v tejto chvíli zdvihnete a idete túto záležitosť riešiť osobne. Ďalej nemôžeme zabudnúť na to, že s nami ušetríte, keďže nemusíte platiť žiadnu dopravu alebo si brať voľno kvôli návšteve úradov.  My vás však ušetríme návštev úradov a s nami zrušeniu alebo pozastaveniu živnosti nebudete venovať viac ako 10 minút času, navyše v hociktorých hodinách, nie len počas tých úradných. Jednoducho nás na toto zrušenie splnomocníte.

Zrušenie alebo pozastavenie živnosti je s nami vybavené už do 24 hodín od odoslania objednávky, keďže pohotovo reagujeme na všetky prijaté objednávky.

Nemusíte chodiť na živnostenský úrad, ani ohlasovať zmenu zdravotnej poisťovni, sociálnej poisťovni ani na daňovom úrade. Pri zrušení živnosti to my urobíme za vás.

A v neposlednom rade vzhľadom na to, že sme v tejto oblasti profesionáli sme zárukou skúseností a toho, že celý proces prebehne hladko, bez akýchkoľvek problémov a rovnako vám vieme poradiť so všetkými otázkami ohľadom zrušenia alebo pozastavenia živnosti.

Ako dlho trvá zrušenie alebo pozastavenie živnosti ?

Zrušenie alebo pozastavenie živnosti môže byť k určenému dňu alebo k nasledujúcemu dňu po oznámení zrušenia / pozastavenia živnosti

Živnostenský úrad vydá potvrdenie o zrušení alebo pozastavení živnosti a) k určenému dňu alebo b) ku dňu nasledujúcemu po dni doručenia oznámenia o zrušení / pozastavení živnosti. Z našich skúseností vyplýva, že v praxi sú tieto zákonné lehoty okresnými úradmi dodržiavané, na rozdiel od iných poriadkových lehôt týkajúcich sa napr. zmien zápisu v obchodnom registri.

Ako prebieha proces zrušenia / pozastavenia živnosti ?

Prečítajte si viac o tom, čo od vás budeme potrebovať. Je to jednoduchšie ako by ste čakali.

Aké dokumenty potrebujete k zrušeniu alebo pozastaveniu živnosti s nami ?

Na zrušenie alebo pozastavenie vám stačí počítač, nepotrebujete žiadne dodatočné doklady

Do formulára, ktorý vám zašleme po odoslaní objednávky uvediete len vaše osobné údaje, teda meno, priezvisko, adresu trvalého bydliska, dátum narodenia a rodné číslo. Plus samozrejme IČO a sídlo vašej živnosti a rovnako názov vašej zdravotnej poisťovne.

My následne pripravíme plnomocenstvo, v ktorom nás splnomocníte na zrušenie alebo pozastavenie vašej živnosti. Toto plnomocenstvo podpíšete a jeho sken nám odošlete na email. Podpis na ňom nie je potrebné overiť.

Rovnako pri využití našich služieb nepotrebujete žiadnu čítačku na občiansky preukaz ani elektronický podpis, všetko vybavíme za vás.

Prečo budeme potrebovať všetky tieto údaje ?

Zásady ich spracovania

Vaše osobné údaje budeme potrebovať na účely zrušenia / pozastavenia živnostenského podnikania, tieto údaje sú pre zrušenie / pozastavenie živnosti nevyhnutné a bude s nimi naložené čisto diskrétne a v súlade so zásadami spracovania osobných údajov podľa zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (GDPR).